سبد خرید 0

تابلو های تبلیغاتی از دیروز تا به امروز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 28 آبان 1396 در ساعت 23 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به نام خدا

تابلو های تبلیغاتی از دیروز تا به امروز

 تلویزیون شهری

از دیرباز فروش بیشتر یکی از دغدغه های صاحبین مشاغل بوده که تبلیغات شاید یکی از بهترین ابزاری می باشد که صاحبین مشاغل برای معرفی محصولات و خدمات خود به آن روی آورده اند که در سال های اخیر میتوان در بازار های بزرگ فروش به اهمیت این امر پی برد . یکی از شاخه های زیبا در امور تبلیغاتی ساخت انواع تابلو می باشد که از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات گسترده ای گردیده است . از ابتدایی ترین تابلوهای دست نوشته گرفته تا به روز ترین نمایشگر های دیجیتالی موجود در بازار می توان اذعان داشت که صاحبین مشاغل برای ماندن در بازار رقابت نیازمند معرفی محصولات و خدمات خود هستند که با انجام یک بررسی میدانی در سطح کوچکترین روستا ها تا کلان شهر ها به این مساله میتوان پی برد.

امروزه حتی تبلیغات دیگر همانند گذشته نیست و تبلیغات سنتی جای خود را به جدید ترین ابزارهای تبلیغاتی از جمله تلویزیون های غول پیکر شهری ، تابلو های روان ، نسل جدید حروف های برجسته ( چلنیوم ، وکیوم و... ) ، بالن ها ، تیزرهای هوایی ، سیستم های نوشتاری لیزری و ... داده اند.

در زیر به بررسی مختصر دو نوع از تابلو های تبلیغاتی که سهم بیشتری در بازار تبلیغات را به خود اختصاص داده اند می پردازیم. که در آینده هر کدام از این دو نوع را به صورت تخصصی مورد بحث قرار میدهیم

 

نمایشگر های LED

 تلویزیون شهری

نمایشگر های LED با کاربری راحت و آسان و جذاب برای تغییرات محتویات خود ( متن ، فیلم ، عکس ، نوشته و...) باعث شده اند تا حتی افرادی که دارای مشغله زیاد یا علاقه زیادی برای این کار ندارند براحتی بتوانند نمایشگر تبلیغاتی خود را منطبق با سلایق شخصی  خود طراحی نمایند.

پیشرفت نمایشگر های LED در سال های اخیر باعث شده تا خود به تنهایی به یکی از عظیم ترین صنایع تبلیغاتی تبدیل شوند.

با توجه به مزایای زیاد این نوع نمایشگر نسبت به تابلوهای دیگر که میتوان تنوع محتویات و بروز رسانی سریع و آسان را از بارز ترین تفاوت ها دانست که شما به راحتی تابلو خود را بدون هیچ گونه هزینه جانبی بروز رسانی می نمایید که باعث متفاوت دیده شدن شما میشود.

از دیگر مزایای این نوع نمایشگر های میتوان به استحکام زیاد ، قابلیت فروش آن ( با توجه به اینکه محتویات براحتی قابل تغییر میباشد ) نصب سریع و آسان و.... اشاره کرد.

از موارد استفاده این نمایشگر های میتوان براس اصناف مختلف ، بانکها و ادارات ، کنسرت ها و مراسمات مختلف و.... اشاره کرد. که با توجه به تنوع زیاد میتوانند بازه قیمتی انتخابی زیادی را در اختیار مشتریان قرار دهد و برای هر نوع بودجه و سلیقه ای حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

 

حروف برجسته (چلنیوم)

 

چلنیوم

حروف برجسته که بیشتر با نام چلنیوم (چنلیوم ) شهرت دارد توانسته سهم بزرگی در بازار داغ تبلیغات را به خود اختصاص دهد . چلنیوم که از دو کلمه CHANNEL وALUMINUM سرچشمه میگیرد به معنی کانال های آلومنیومی میباشد که در واقع همین کانال ها همان حروف برجسته میشوند که البته با پیشرفتی که در این زمینه شاهد بوده ایم امروزه دیگر صرفا از چلنیوم استفاده نمیشود و حروف برجسته وکیوم ، نئون پلاستیک و ... میتوان در بازار دید که به راستی می توان این نوع تابلوها را یکی از مظاهر بلوغ و رخ نمایی هنر دستان سازندگان این نوع تابلوها در پروژه های خاصی که نمیتوان صرفا به دستگاه ها تکیه کرد دانست.

چلنیوم

 

 

 

با تقدیم احترام                            

واحد تحقیق و توسعه (R&D) ال ای دی شاپکو

   1396/6/27                              

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()